Blindern Trafikkskole AS

Sikker og god trafikkopplæring

Ønsker du å øvelseskjøre? Ta trafikalt grunnkurs hos oss!
Vi ønsker at du lykkes og er fornøyd med vår trafikkopplæring!

Hvordan «få lappen» på klasse B? Klikk på lenken for info.

Kommende kurs

Våre priser

Velg klasse:

Klasse B

Kjøretime

• Kjøretime 45 min

Fra 1 januar 2024 koster en kjøretime 820,-

• Kjøretime 60 min
    1 090 kr
  • Trinnvurdering trinn 2
  • Trinnvurdering trinn 3
  • Sikkerhetskurs på øvingsbane
    7 260 kr

Med NAF baneleie, kjøring til/fra banen.

• Oppvarmingstime
    820 kr
  • Leie av bil til førerprøven
    2 900 kr
  • 4.1.1 Bilkjøringens risiko (90 min)
    600 kr
  • 4.1.2 Kjøring i landeveismiljø (225 min)
    4 500 kr
  • 4.1.3 Planlegging og kjøring i variert miljø (180 min)
    3 500 kr
  • 4.1.4 Refleksjon og oppsummering (90 min)

Kurs

• Trafikalt grunnkurs (10 t) + førstehjelpskurs (630 min)
    2 000 kr
  • Mørkekjøring (135 min)
    1 850 kr
  • Førstehjelp (180 min)
    800 kr

4 timer (over 25 år)

• Trafikalt grunnkurs med mørkedemo (150 min)
    3 300 kr

Annet

• NAF-gebyr for baneleie
    1 450 kr
  • Gebyr til Statens vegvesen ved oppkjøring
    1 150 kr
  • Bilde
    75 kr
  • Teoriprøve
  • Fakturagebyr
    75 kr
  • Utstedelse av førerkort
    300 kr

Pakke

• Pakkeløsning 1
    8 000 kr
    • 10 x Kjøretime

Informasjon om priser

-Husk at vi har 24 timer avbestillingsfrist
-Pakker betales inn i sin helhet. Pakken er gyldig i ett år fra kjøpsdato
-Pakker kan ikke overdras til andre

Avbestillingsfrist for vanlige kjøretimer er kl. 12.00 siste virkedag før timen. Det er 3 virkedager avbestillingsfrist for obligatoriske kurs, samt førerprøven. Timer som er for sent avbestilt, må betales i sin helhet. Unntak med legeattest.

NB! På grunn av den generelle prisveksten er vi nødt til å øke prisene noe når det gjelder kjøretimer etc. Det tas forbehold om at Blindern Trafikkskole AS kan endre sine priser uten forutgående varsel.

OBLIGATORISK OPPLÆRING

-Trafikalt grunnkurs
-Førstehjelpskurs
-Mørkekjøring/mørkedemonstrasjon
-Trinnvurdering 2
-Trinnvurdering 3
-Sikkerhetskurs på bane
-Sikkerhetskurs på vei (4.1.1-4.1.4)

Dersom du er over 25 år slipper du deler av trafikalt grunnkurs. Men du må likevel gjennomføre førstehjelpskurs og mørkekjøringsdemonstrasjon. Se prisliste for mere informasjon.

Hva sier elevene våre?

Ludvig Onarheim

- Kjempefornøyd! Adnan er en trygg og flink kjørelærer og det var bra oppfølging hele veien :)

Mille Brun

- Startet i september og hadde lappen i slutten av november! Adnan og jeg ble enige om at en pakke kunne være lurt, og antallet timer passet helt perfekt. Alt var organisert på en profesjonell måte og kommunikasjonen var spesielt god. Adnan gav spesifikke tilbakemeldinger etter hver kjøretime og det synes jeg var til stor hjelp. Kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefaler Blindern Trafikkskole og Adnan på det høyeste!

Nora Wikstrøm

- Særdeles god og effektiv veiledning til en veldig bra pris. Hadde Anders som kjørelærer, kan anbefales på det sterkeste. Jeg føler meg komfortabel i veien allerede og klarte både teori og førerprøve på første forsøk.

Sander Selboskar

- Jeg har kjørt med Adnan i en stund og bestod. Jeg ble anbefalt han fra min bror som be anbefalt han fra en venninne og jeg skal anbefale han videre. Han har vært en lykke å kjøre med. Kjempe grei og rolig og snill, alt en kjørelærer skal være! Kunne ikke bedt om en bedre kjørelærer og kjøreskole. Kommer til anbefale han videre!!!

William Wessel

- Anders er en dyktig lærer og tålmodig pedagog som tar stolthet i yrke sitt. Om du har strøket før ved en annen trafikkskole så ville jeg anbefalt å bytte til Blindern Trafikkskole og Anders som lærer. Selv følte jeg meg sikker ikke bare til oppkjøring, men til videre kjøring deretter. Tusen takk

Afaf Al Ramahy

- Jeg kjørte med Adnan, og har vært superfornøyd med han som kjørelærer! Det er veldig tydelig at han har masse erfaring, og han er i tillegg rolig og tålmodig, noe som gjorde det hele til en behagelig opplevelse. Besto oppkjøringen på første forsøk (mot alle odds!) og det er kun takket være Adnan! Anbefaler virkelig skolen på det sterkeste.

Hilde Bliksrud

- Jeg kan på det varmeste anbefale Blindern trafikkskole og kjørelærer Anders. Han er dyktig, tydelig, tålmodig, hyggelig og pedagogisk. Lett å prate med og forståelsesfull, og god til å bygge selvtillit hos en usikker nybegynner. Toppkarakter fra meg!

Ingrid Hellebust

- Kan anbefales på det sterkeste! Har prøvd en annen trafikkskole og hadde en dårlig opplevelse der, men her følte jeg meg alltid trygg og velkommen. Målrettet opplæring og god veiledning. Veldig hyggelig kjørelærer!

Synne Fyrand

- Fantastisk lærer som bryr seg om elevene og våre individuelle læremåter! Ble tatt godt hånd om, og vil absolutt anbefale denne videre.

Vegard Wiger

- Abefales på det sterkeste. Jeg er veldig fornøyd med opplæringen jeg fikk i her. Dyktige og hyggelige kjørelærere. Også bra prisnivå sammenlignet med andre.

Jon Dahl

- Veldig fornøyd med hele prosessen. Hyggelig kjørelærer og meget god beliggenhet om du studerer på UiO.

Helge Engeseth Kleivane

- Tusen takk for en grundig og god opplæring. Adnan er en fleksibel, tålmodig og flink lærer. Anbefales!

Sarah Skoller

- Jeg har bare gode erfaringer med Blindern Trafikkskole! Jeg følte meg godt fulgt opp og skolen tar godt vare på elevene sine og jobber for at læringsprosessen skal bli best for deg og din fremtidige kjøring! Kjempe flinke lærere og godt satt opp:)

Messenger